0

Brainly.ro

on 9/09/2015
Hei, lume! De vreo luna tot stau pe un site dedicat rezolvării temelor. Acest site se numeşte Brainly şi constă în  :
-nişte elevi (de şcoala sau liceu), care nu se descurcă grozav la nişte probleme de matematică/fizică; exerciţii la limba şi literatura română sau orice alt fel de întrebări la diferite materii, pun întrebări pe site.
-iar la întrebările puse răspund alţi elevi, care se descurcă mai bine la şcoală şi pot ajuta răspunzând la întrebările puse.
Am uitat să specific că îşi pot face şi adulţii cont şi să răspundă întrebărilor.
Oricum, mi-am făcut şi eu cont, răspunzând la 114 întrebări şi având 948 de puncte.
Mie îmi place să ajut oameni şi sper că şi vouă aşa că vă recomand să intraţi pe acel site.



Ok, sper că vă veţi distra pe Brainly, eu am terminat, pa!

0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.