0

Vine şcoala, aşa că eu vă voi ajuta sa va decideţi de unde ar trebui să vă luaţi rechizitele.

on 9/03/2015
Hei lume! N-am mai postat de ceva timp, nu-i aşa ?
Păi, pentru acest incident, chiar imi pare foarte, foarte, foarte rău. mică
Ok, am stabilit această greşeală a mea, aşa că putem trece la subiectul de astăzi!!!!
Hei, înainte să dicutăm ceva:
-Voi aţi sesizat cum a trecut această vară?
Păi poate voi aţi sesizat, iar la voi nu a trecut chiar atât de repede această vară, dar pur și simplu mie nu mi s-a părut normal sa treacă atât de repede o "vară".
Ok, dar hai sa nu ne lungim cu o simplă întrebare și să trecem la subiectul principal.
Da, deci a trecut vara, iar odată cu trecerea verii apare și venirea liceului / școlii. (Nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!)
( Îmi cer scuze celor ce adoră să meargă la școală.) :|
Ok, dar nu trebuie sa vorbim neapărat despre școală, eu doresc să vorbim despre ce îi trebuie unui elev la școală.
Hai că vă las să ghiciți la ce mă refer....................... tic tac, tic tac................., gata v-am dat destul timp să vă gândiți, iar acum vă voi spune ca ma refeream la......, rechizite.
Eu acum vă voi da un link de la un site care este de încredere, iar eu am luat foarte multe chestii de acolo pentru sora mea mai mică, și sunt foarte, foarte, foarte mulțumit.
Link-ul este acesta:http://profitshare.ro/l/2039981
De aici puteţi lua rechizite  pentru copii mici. Eu v-am dat aici un link spre rechizite cu "Minionii", iar aceste rechizite cu aceste personaje haioase sunt mai mult pentru băieţi, dar dacă aveţi o fata, sau sunteţi o fată de maxim 9-10 ani, puteţi intra pe acest link, iar apoi puteţi selecta alte personaje din desene / filme animate mai specifice fetiţelor. Ex: Hello Kitty / Doctoriţa Pluşica.
Ok, eu sper că vă este de ajutor acest site. Eu am fost Vlad, pa!



.



0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.