0

De ce urăsc eu trenurile... >:(

on 8/15/2015
Hei lume! Sunt Vlad și m-am întors după o pauză destul de lungă...
Dar hai să nu trăim în trecut și să vorbim despre cum eu în acest moment sunt la munte.
Vreți?
Păi oricum, defapt nu vom vorbi despre asta.
Noi vom discuta astăzi despre trenurile din România, dacă unii nu ați fost niciodată cu trenul, eu nu vă recomand!!!
Sunt niște jafuri.( Mă scuzați că folosesc acest termen pentru descriere, dar eu pur și simplu nu le pot numi altfel.)
Da, acum vă voi prezenta o listă cu tot ce mă deranjează la trenurile din România.
1.Mizeria din vagoane și aspectul acestora
Doamne, urăsc să văd cât de neîngrijite sunt vogoanele cu care trebuie sa călătoresc, adică numai să te relaxezi îți mai trebuie acolo... :|
Plus că este groaznic să vezi că geamul compartimentului în care stai este spart cu pietre de către niște oameni "foarte sănătoși"... :|

2. Faptul că aceste trenuri merg foarte greu
Disprețuiesc să stau de exemplu 9 ore până la mare, sau 17 ore până la Timișoara.

3. Faptul ca este caniculă, iar ei nu dau drumul la aerul condiționat.
Eu înțeleg că nu în toate oricum este așa ceva, dar în cele care au de ce nu se face absolut nimic.
Și stai că ei totuși dau drumul la aer condiționat, dar noaptea când este frig...


Asta este batjocură, plus că unele bilete sunt chiar insuportabil de scumpe.
La asemenea condiții, eu n-aș da nici 10 bani pe bilet.
Ok păi am terminat!
Sper să ne vedem săptămâna viitoare, pa!









0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.