0

Încă o dată Angry Birds 2

on 7/30/2015

Hei lume! E dumin..., nu-i duminică..., e joi, dar de ce postez eu astăzi? Pentru că vreau neapărat sa discutăm pe seama acestui subiect și dacă mai aștept până duminică, s-ar putea învechi, așa cã astăzi vom vorbi despre Angry Birds 2.





Da, știu ce este în mintea voastră:
"Dar Vlad, ne-ai mai spus despre Angry Birds 2... De ce postezi asta încă odată?"
Păi atunci am vorbit despre cum va apărea acest joc nou de la Rovio, dar astăzi vom vorbi despre faptul cã astăzi, acest joc a fost lansat pe Play Store și cred cã și pe App Store.
Ok, deci continuând, acest joc este zic eu, cel mai tare joc din seria Angry Birds.
În acest joc trebuie să faci același lucru ca și-n primul Angry Birds trebuie să te catapultezi ca să dobori acei porci verzi.
Eu deja am ajuns la nivelul 17 și nu mă mai pot sătura de acest joc.
Ok eu vă recomand cu foarte multă sinceritate să îl descărcați și sper să vă distrați la fel de mult ca mine jucându-l.
Ne vedem duminică, eu am fost Vlad, pa!



0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.