0

Ce să faci când ești plictisit

on 7/12/2015
                                  Ce să faci când te plictisești...







Da, cunoaștem cu toții acea stare, plictiseala. Acea stare care te face să stai tolănit în pat și care îți dă senzația că pur și simplu nu mai merită să te miști deloc.
Da, păi eu tocmai am găsit pentru voi 10 idei pentru a nu vă plictisi.



1. Ai putea încerca să joci jocuri PC
  
Eu de cele mai multe ori când mă plictisesc eu ma joc diferite jocuri pentru computer, dar dacă așa ceva nu prea vă suna interesant sau atractiv puteți încerca ce voi scrie eu mai jos.

2.Poți încerca să citești o carte

Pe mine mă relaxează să citesc și cred că și pe unii dintre voi v-ar putea interesa să citiți.

3.Poți sa intri pe YouTube și să cauți muzica pe placul tău sau să vizionezi videobloggeri 

Eu fac asta și când sunt plictisit și când nu sunt, deci cu alte cuvinte este foarte interesant.

4.Încearcă să gătești

E foarte distractiv dacă  ai pe cineva care se pricepe lângă tine.

5.Du-te la piscină

Asta este foarte distractiv dacă este vară.

6.Plimbă-te cu bicicleta

Este foarte incitant când mergi cu viteză, dar aveți grija, nu vreți să vă răniți căzând într-o tufa.

7.Te poți duce la o sala de bowling 

Asta poți face numai dacă ai o asemenea sală în orașul în care locuiești.

8. Ai putea deasemenea să te duci la cinematograf

Este interesant dacă găsești un film pe placul tau.


9.Daca ești la mare te poți da cu un skijet

Eu am încercat asta în această sãptămână, cât am fost la mare și este super tare!!!

10.Te poți plimba cu skateboardul

Nu toți se pot plimba cu așa ceva, dar dacă știi, este foarte distractiv.


Ok, eu sper ca v-a placut acest articol și va rog, lasați comentarii !
Eu am terminat, pa!
P.S. Voi  posta zilnic până în august.




0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.