0

Îmi pare rău că nu am mai postat

on 7/11/2015



Păi, cum ați văzut și în titlu îmi pare foarte rău, deoarece nu am mai postat, dar cred că știți și voi cum este aici, la mare, și timpul trece foarte repede când ești în vacanță.
Da, deci hai să începem subiectul de astăzi.
Astăzi vroiam să vă povestesc următoarea întamplare: am văzut la televizor un reporter care întreba diferiți oameni cine este Harap-Alb, iar ei dădeau niște raspunsuri cu totul și cu totul greșite. Așa și fiind foarte curios ce răspuns voi primi am căutat și eu pe cineva, și când am văzut un domn mai dubios, l-am întrebat.
Iar, el mi-a  zis că el a fost un mare "barosan "și care avea mulți bani. :) )

Da, deci cam asta a fost pentru azi. Am terminat!


0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.