0

Se va lansa Angry Birds 2

on 7/16/2015
Îl vei putea juca atât pe Android, cât şi pe iPhone!
Cred că toţi cei ce îmi citesc blogul ştiu ce este Angry Birds. Acest joc a apărut în 2009 şi a ajuns, zic eu, cel mai popular joc din lume. Seria Angry Birds a avut până acum un total de 3 miliarde de downloaduri, un număr foarte impresionant, nu-i aşa?
Succesul acestui joc, a făcut posibilitatea de a apărea diferite chestii pe piaţa, cum ar fi, jucării, tricouri, şepci, iar pe un canal de desene animate pentru copii a apărut chiar propriul serial de desene animate "Angry Birds".
 Cei de la Rovio Entertainment au spus că vor lansa Angry Birds 2 în cadrul unui eveniment care va avea loc pe 28 iulie la San Francisco şi pe 29 iulie la New York.





Ok, eu sper că v-a interesat postarea de azi.
 Era să uit, am avut o eroare pe site şi din greşeală mi s-a şters postarea de ieri şi una dintre postările de pe 13 iulie.
Dacă v-a plăcut aţi putea da un like la această postare, deasemenea. Eu am plecat, pa!


0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.