2

Cum mi s-a stricat obiectul preferat

on 7/17/2015
Bună! Ştiu că s-ar putea să nu vă intereseze, dar hai să vă povestesc cum mi-a explodat mie..., ştiu că sunteți foarte curioşi..., acel obiect, prețios pentru mine, este...Xbox-ul meu.
Da ştiu, poate pentru unii nu este ceva foarte important, dar cu acel xbox eu pierd foarte mult timp...
Ok, păi hai să vă povestesc ce s-a întâmplat. Mă jucam pe kinect, un joc în care trebuia să împuşti extatereştri şi să scapi planeta de apocalipsă.
Aşa şi când am ajuns să omor extaterestrul şef, mai trebuia să împuşc odată şi terminam jocul, dar la acea ultimă împuşcatură, odată cu aceasta, xbox-ul a scos fum şi nu s-a mai văzut nimic pe ecranul televizorului.
Da, deci ați aflat şi cum mi s-a năruit întreaga bucurie, ieri.
Aşa că eu am terminat, pa!





2 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.