0

Cea mai proastă vacanță ce poate exista

on 7/07/2015

Hei, sunt Vlad și azi vă voi povesti despre începutul vacanței mele la mare... A fost groaznic!  Sunt abea în prima zi și m-am săturat.
Deci, coșmarul a început ca orice alt coșmar, în tren. La început a fost bine, doarece eram numai eu și familia împreună cu un alt baiat pe care nu-l cunoșteam.
Dar, pe la ora 22 vine o doamna mai în vârstă împreuna cu un baiat foarte rãu și care nu a dormit întreaga noapte având numai 2 ani. Vă dați seama? Deci nu exista minut în care acel copil nu urla de ne auzea întregul vagon. Și uite așa am reușit eu sa nu dorm absolut deloc.
Dar stați, nu aici s-a terminat coșmarul, după acea noapte nedormită domnul de la recepția pensiunii la care trebuia să ne cazăm ne-a zis ca s-au ocupat toate camerele, cu toate că noi am vorbit la tekefon despre camere, dar acel recepționer nu vroia să facă nimic ... Bun, așa ca a trebuit sa stăm de la 5:50 până la 12:00 pur și simplu prin stațiune și așa am mai pierdut și jumatate de zi și nu am putut să ne ducem la plajã. Da, păi cam acesta a fost blogul de azi, am terminat ! :-)



0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.