0

Ce prostii mai pot fabula unii oameni pe internet.

on 7/18/2015
Cred că am văzut ştirea asta de zeci de ori pe internet.
Şi pentru că m-a înnebunit atât de tare prostia unor oameni m-am gândit să v-o arăt şi vouă, să vă înnebunească şi pe voi puţin, cu plăcere!
ŞOC... ŞOC... ŞOC..., cică un secret teribil stă ascuns în bacnota de 10 lei...
Wow... :/
Deci, da, este foarte înspăimântător...
Dar stai, nişte "adevăraţi savanţi" că nu îmi permit să le spun altfel,spun că  acel plastic ar avea ascuns pe el, stai... nişte semne antiomeneşti.



Dar stai, că încă nu s-a terminat..., prostia continuă, se spune că faţa femeii de pe bacnotă şi decolteul ei ar ascunde nişte mesaje secrete care ne influienţează...
Acum un mesaj pentru cei ce cred asemenea bazaconii:
-Treziţi-vă !!!!!!!
Ok, sper că nu i-a afectat această prostie şi pe cei cu picioarele pe pământ... , eu am terminat !


0 Comments

Trimiteți un comentariu

Copyright © 2009 Sursa de cuvinte All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.